2012. november 20., kedd

Narancsvirágok


Karácsony előtt sokkal nagyobb a kedvem mindenfélét készíteni. Ezzel biztosan nem vagyok egyedül.
Tavaly a decemberi Praktika magazinban láttam egy irtó jó adventi koszorút, EZT, amin szárított narancshéjvirágok voltak.
Ott le is írták, hogyan kell csinálni. Na nekem sem kellett több, egyből kiróbáltam, nemcsak narancsból, hanem mandarinból, citromból és lime-ból is.

Persze ezek a díszek idén sem hiányozhatnak nálunk, úgyhogy ma reggel megint nekiláttam.
Csak meg kell hámozni őket spirálisan, óvatosan, hogy egyben maradjon a héj, majd összetekerni rózsa formára és a végét egy fogpiszkálóval összetűzni. (ha kiszáradtak a fogpiszkálókat ki lehet húzni, vagy tövig levágni)



Nagyon frankó kis karácsonyi díszek lesznek, koszorúkra, asztalra, akárhova.

Ajánlatos 1-2 héttel előbb elkészíteni, hogy ki tudjanak száradni, de fűtőtesten vagy alacsony hőfokon, nyitott sütőajtóval, sütőben is lehet szárítani.
A fotókat most készítettem, még frissek, szárítás előttiek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...