2012. november 17., szombat

Focilabda torta



A Focipálya torta után most itt egy labda.
Tudom, tudom, nem lett tökéletes a mintázat megfestése, de majd még gyakorolok...
Tavaly készült, egy jeles dátumra, mint látszik is. :)

A piskóta és maga a forma kialakítása ugyanaz, mint a Katica tortánál.
Diós-csokis krémet tettem bele.

Hozzávalók:

-2 csomag csokoládé pudingpor
-7 dl tej
-10 ek cukor
-15 dkg darált dió
-fél tábla étcsoki

-2dl Hulala habtejszín

Megfőzzük a pudingot, majd még forrón belekeverjük a darabokra tört csokit, és a diót.
Addig kevergetjük, míg a csoki felolvad.
Végül ha már teljesen kihűlt, keverjük hozzá a felvert tejszínt.
Tegyünk félre a krémből a torta bekenéséhez egy keveset.

Ha öszeállítottuk a tortát (a Katica torta útmutatása alapján), hűtőbe tesszük és másnap kezdjük a díszítést.

Bevonat:

-500g natúr marcipán
-150g fekete marcipán
-100g zöld marcipán
-fekete ételfesték

A tortát kiborítjuk a tálból, lehúzzuk róla a folpackot, majd bekenjük krémmel.
Beborítjuk natúr marcipánnal.
A zöld marcipánból egy csíkot nyújtunk, majd az egyik oldalát háromszög alakban kivagdossuk, és a torta  tövéhez illesztjük.
A maradék zöld marcipánt fokhagymanyomóba tesszük, és átnyomva azt is a torta tövéhez szórjuk.

A fekete marcipánból ötszögeket vágunk ki (én 6 db-ot), majd a fotó alapján feltesszük a tortára (kicsit megnedvesítve, hogy odaragadjon).
A labda varrásait fekete ételfestékkel csináltam (pici vízzel higítottam, és abba mártottam az ecsetet).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...