2013. szeptember 9., hétfő

Aranyhaj torta



Törtem a fejem rendesen, hogy is lehetne Aranyhaj témában tortát csinálni...a hajának persze benne kell lennie, és hát akkor már kastély is. Szép lassan kirajzolódott a fejemben a terv, aztán már csak meg kellett valósítani.
Ennél a tortánál kell előkészület, mert a toronynak ki kellett száradni, de persze ha az is torta lett volna,akkor természetesen nem. Én így 1 nappal előbb megcsináltam a tornyot.

Először a tetőt és a falait kellett megcsinálnom, belülről "kitömve", hogy legyen tartása a száradás alatt.
A cserepeket marcipánból csináltam,  a lila két árnyalatából:



Aztán megcsináltam a kiegészítőket a toronyra, a fa és kő részeket:




Egy nap alatt tökéletesen megszilárdult, így másnap,mikor összeállítottam a tortát már nem kellett attól félnem, hogy nem tartja meg a tetőt, vagy beomlanak a falai.
A tortát fehér fondanttal borítottam, a díszítések marcipánból vannak.
Belülre fehércsokis trüffel és tejszínes-epres krém került.
A torony alá tettem 3 merevítőt, hogy nehogy belesüllyedjen a tortába.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...