2013. augusztus 23., péntek

Süni torta 2.



Az ovis évzáróra csináltam ezt a tortát, hát így az évnyitók előtt épp ideje feltennem ide...:)
Nagyon jól esett, hogy megkértek a torta elkészítésére, de miközben csináltam, nem tudtam elvonatkoztatni attól, hogy ezzel elbúcsúztatunk sok jó kishavert és a jó fej szüleiket.
Bár mi még jó pár évig járunk ebbe az óvodába, tudatosult bennem az évzárón, hogy már soha nem lesz semmi ugyanolyan, mint azelőtt. És tudom, nem is lehet, de azért kicsit ott, akkor, megállítottam volna az időt...

Már csináltam régebben egy sünit, de azt most újragondoltam.
Természetesen brutál csokis volt a belseje, csokis piskótával, tejszínes-csokis töltelékkel. Nem panaszkodtak a kis sünik...:)
Kívül fondantbevonatot kapott, a tüskéket pedig ollóval alakítottam ki.
Burkolás előtt ilyen volt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...