2013. március 21., csütörtök

Elvis



Ez az első festett tortám volt tavaly ősszel. Jól elszórakoztam vele.:)
Azt hittem jobban hasonlít a papírra való festéshez, de közben rá kellett jönnöm, tévedtem.
Nem szabad túl sok ételfestékkel, mert akkor folyós lesz, de túl kevéssel sem, mert akkor nem látszik. Szóval időmilliomosoknak kiváló elfoglaltság.

Első lépésben kell keresni egy jó mintát. Lehet könyvből, újságból, vagy internetről, nyilván vannak olyan minták, amiket fejből, de ezeknél is javaslom az előrajzolást.
Én sütőpapírra szoktam megrajzolni a mintákat, majd ráteszem a fondantra/marcipánra és átrajzolom valamilyen tompa végű marcipánformázóval.
Aztán már "csak" ki kell festeni.

A tortát marcipánnal borítottam és az Elvis figurának egy külön kerek alapot csináltam.
Így sokkal egyszerűbb volt a festés, hogy nem a tortán kellett. Amikor pedig megszáradt (úgy, ahogy..), mehetett a tortára.

A piskóta mákos, a krém pedig áfonyás-tejszínes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...