2013. július 16., kedd

Angry birds torta

Rettenetesen le vagyok maradva a sütik-torták "publikálásával", vannak évekkel ezelőtt készült torták, amiket még nem sikerült feltöltenem ide...
Valahogy mindig a frissektől vagyok megszédülve, aztán a régiekkel meg nem haladok.
Ez is egy új, a hétvégén készült, ugyanis a kis(nagy)fiam 6 éves lett, tadammm:)!
Az ő kérése volt az Angry birds torta, bár már hetekkel előtte a lehetőségeken gondolkodott és hát volt jóóó sokféle, mire megszületett ez a kívánság.
Először gondoltam, ó hát ez nem is lesz nehéz, igazán jót talált ki, de aztán rájöttem, hogy ugyan nem túl bonyolultak a figurák, de annál időigényesebb az elkészítésük...pláne két segítőkész gyerekkel a lábam alatt! Közben több infarktust is kihordtam lábon, mikor a kezem alól hordtak el valami előre elkészített alkatrészt..de aztán csak kész lett.:) Most is rá kellett döbbennem, hogy éjszaka jön el az én időm...!

Először a figurákat készítettem el, marcipánból. A nehézségét leginkább az adta, hogy jó sok színt kellett előállítanom, mert nem volt itthon csak natúr.
A tortához fondantbevonót csináltam, azt színeztem zöldre.
Belül red velvet piskóta volt, tejszínes csokikrémmel, az ünnepelt kedvence.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...